make me Glow

idag är ingen vanlig dag, för det är angelicas födelsedag hurra hurra hurra! nat. hahah, en god start idag då! ingen skrivning pga ingen tid till det så Förlåt anna, vet att du säkert va inne 3 gånger igår här och hoppades att jag skrivit. men nu har jag! hah .ida va det ngn föreställning i kulturum de va fettttt roligt, jag som va på så dålig humör på morgonen ddet fick mig vekrligen o må bättre! :) hah igår kväll va de myggan. för er som missade...too bad! fett me skojsigt! Nu är det så att jag har lite lite lite ont om tid att göra vad jasg behöver, ska ta 4 tåget in till stan o handla lite dansgrejor, hoppas det blir bra! för på lördag är det uppvisning på tjejmässan i väsby, hoppas de blir lyckat! 

Varför solar negrar?!   fick fan inget som helst bra svar på det idag......
Mario på So lektionen idag..löken fixade det grymt ? Ha ha ha

eftersom hjärnan springer från mig så lär jag springa efter den. hittar som sagt på inget att skriva!  POK

image44

bara för att jag är så jävla dum i huvudet och tror att jag är någon jävla Gunde Svan.. men ja kom ju först

(FÖRRA ÅRET)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0