Miercoles

want to but i can't help it, i love the way it feels. just kinda stuck between my fantasy and what is real. i need it when i want it, i want it when i don't. tell myself i'll stop every day, knowing that i wont. I got a problem and i don't know what do to about it, even if i did i don't know if i'd regret but i'd doubt it, i'm taking by the thought of it. and i know this much is true, cuz baby, you, has become my addiction.


efter en varm och skön soldag sitter jag här inomhus i kylan. känns som att värmen är här för att stanna! lets stay this way. tycker det är så otroligt skönt att komma hem och slänga av sig alla kläder och lägga sig i solen. dock har jag bara legat i kläder dessa 2 dagar, har liksom känt att vårsjukan är på väg ... "man ska svettas in våren" vilket jag verkligen inte verkar göra just nu. fryser föfan in den..men ändå är det så sjukt skönt. aja, varmtkallt helt enkelt! Imorgon är det torsdag, vilket innebär en hel skön dag. och jag har ingen aning om vad jag ska göra... får väl bli en nicole dag, blir oftast så nu när alla andra brudar går på helt andra grejer..fotboll? vad är det egentligen liksom. kul att kolla på..kul att spela? nej, eller om mankan kasnke..men det vet ju inte jag eftersom jag inte kan spela..hah. kul att joel kan. han får väl lära mig. eller nej, jag står helst över...hah har sjuuukt tråkigt efter en så varm dasg spenderad utomhus mestadels UNDERBART det borde verkligen vara såhär resten av livet. vem vill ha kall vinternatt & kalla höstvindar?! nej inte jag. hellre kalla sommarnätter och kalla sommarvindar så man kan svepa in sig i en filt och ligga raklång på garagetaket (gjorde det förra året! haha) & när jag väl nämnde garagetaket, imorgon blir det invigning om det är varmt. Sköööönt och då blir det inga kläder! bikini om solen är solvänlig vilket jag har i mina åtankar 8-) snart ska jag iväg på dans. som jag längtat efter...efter alltså för då är det Myggan! Fan vad kul de ska bli. måste spela in.. elin kommer inte se för hon kommer sova. hah sen ska jag se med nicolan imorgon hoppas vi ju!? men nu ska jag ha bättre för mig. som spela-ett-huvud. (översätt till english) nog om mig och all dessa onödig fakta. återkommande blir jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0