mina Ben ser Bruna ut genom mina Brillor

..en kall kväll igår! första doppet på året, waaaaaaaaaw, jag va i sen hoppade elinkuling i. men jag va värst, the whole facking body...shit man men nog om mig och mitt dopp. först drog ja o emeloj till stoppet å handa lite krubb,sen bar de av till sigtuna munkis. där va vi allatjejer, plus malin stafen den här gången! trevligt :) <3 sen så skullle alla hem chockerande, så jag nicole o jula tog en promis längs alla hus vid munkholmen och kände oss förnedrade, "där vill jag bo" upprepades ... fan va b jag känner mig just nu höh. men idag blir det solning i solarium & sol. sen ikväll ska vi ut..men mer om dagen när den gått. Peace and love

saknar min joel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0