nu är det gott folk, helt jävla slut på det roliga!

denna helg gick Så fort att jag knappt han tänka...haha jo då det har jag hunnit ni ser nedan hur den sett ut. idag vaknade jag segt men säkert hos p3lin och vi brydar drog till stoppet jag fick ett par fula skor med mig hem hah för jag va in Need of dom.. sen drar jag till mormor och morfar äter meat YUMMIE och kommer hem, duschar sen blev det PLUGG.... snooring. men är färdig! Känns otroligt bra. Imorgon börjar skolan! har saknat den! hah sen e de connys med emelie o juliett, sen konfa och testa kopor eller vad det heter och grejer:D haha sen dans och sen hem och sova ännu mer :) full dag = ingen uppdatering sorry elin malin nicole melina blabla ni som läser ... 

Bara för att jag sitter här tänkte jag slänga in lite photos från IDRE. jag menar vem vill inte se mig on a snowboard..hahaha med en hjälm en blå jacka och sånt kraffs känner jag mig jäfligt  schteki juuww.... njut!
    

känns ju lite sådär typ jätte bra! Yums.


du vet vem du är - jag älskar dig och du vet att jag alltid finns här för dig! allt kommer bli bra, det lovar jag dig hjärtat <3


men nu ska jag inte spendera mer tid här..känns lite sådär typ Fel. jag menar om sängen skriker i mitt namn och jag desamma vad gör man då... äsch drar väl mot vardagsrummet till ysterKlyster


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar Dig

2008-04-14 @ 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0