PRAOO

imorse gick jag upp för tidigt! Halv 7! men va tvungen o duscha och håret måste hinna torka innan kvart över nio + platta det så det fick bli en ovanligt tidig morgon idag! Iallfall, sitter och lyssnar och kollar på the voice, ska snart iväg på prao på stoppet med melinis. hahah hoppas det blir lyckat. Börjar 10 och slutar 3, sen är det förmodligen till connys med emelie men jag vet inte om jag hinner, och sen iväg på dans. sen kommer jag hem så är j03l här och väntar på mig sen ska väl vi hitta på något.

Hahah igår hörde jag Elin som "lagt in en bild på dagens outfit", vilket va ett skämt. Men eftersom jag har tiden kvar så kan jag göra det! liksom och se vad ni har att tycka till om .. eller ja ja ska inta säga att de e många som läser min blogg , men man kan ju hoppas att de är över bara Mig själv!

image32

here goes..

Leggins - nicoles
Två baslinnen - gina tricot
kofta - bikbok
armband - amandas
örhängen - h&m


M E N T A C K F Ö R A T T D U Ö D S L A D E T I D P Å M I N B L O G G , S E S S N A R T P Å B L O G G F E S T !

Kommentarer
Postat av: guess who

matilda din vonnabi! hahaha du ville inte va för seriös märkte jag gullet

2008-04-07 @ 17:14:10
Postat av: Clas

tack för en bra blogg

// Clas

2008-04-07 @ 17:14:41
Postat av: Anonym

matilda och seriös går inte så bra ihop RAIGHT?!

2008-04-08 @ 08:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0