pry o prao JAO

vaknar early bird och väntar tills j03l lämnar huset, buhu för han förstörde min sovmorgon! jaja hoppar in i duschen och har 2 timmar på mig att fixa mig för tjugo över 10 bussen till prao på stoppet. slutade 2 idag igen men idag vart det nästan inget jobb alls..bara massa snack (SCHÖNT JAOO) och sen gick vi runt på stoppet, fick med mig 2 bhar hem och sen tog bussen hem till melina och sov och såg lite jimmy storhuvud. sen kom emmaskandal och sen drog jag hem & nu ska jag snart till melina och åka med på hennes träning :) Sen kommer jag hem och duschar och seeeen ska jag sova en hel efterlängtad natt + sovmorgon. ingen som ska störa min skönhetssömn här inte, jag behöver den mer än vanligt nu!

Vill bara lägga en liten rad till nicole thorson. för att du är sötaste "kinesen" i denna världshistoria. älskar dig!


Känner mig redo för fixning på en sekund och sen dra till en bil med melina plus päron sittandes i. Känns som old times. Men vi gött pipol hörs inte förns imorgon! P o K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0