Rubriker är helt enkelt inte min grej

Sitter här med min data i famnen men det bryr ni er inte om, nivill väl veta hur mitt lov vart?! Självklart!

IDRE, dag ut och dag in. va inte så värsta taggad på skidor men de va kul med alla roliga människor ;D Men jo det va lite roligt ändååå :) Snowboard lektion och som vi alla vet är matilda inte bra på allt. I detta "allt" ingår Snowboard. Inte min grej, det sa han själv. (fast med andra ord)
Kom hem, och träffade tjejerna solade och dagen efter var det kvickt Skola. har inte direkt fått någon vila detta lov så det känns inte dirket bra för mig..

nu är det nåringslivsvecka eller vad fan det heter!? har glömt. Med lite studiebesök och sånt, nästa vecka är det Prao. Boring! eftersom jag inte har något roligt ställe..men jag och melina får väl göra det till en kul grej!

Sitter här i min säng och väntar på joel nu, har tråkigt och måste dammsuga..ännu mer boring!
men med the voice blir allt så mycket enklare..så självklart för det göra min dag. Nu ska jag ha annat för mig, och i detta annat ingår dammsuga..hahaha, sen kasnke ja ser ngt avsnitt av PLAYA DEL SOL utan elin, Förlåt. Och elin, ring mig när du ser det här måste prata med dig om Torsdagen liksom! har en viktig grej på gång så ring mig så berättar jag mer.. haha nu vet alla att när Du läst ringer du mig.. hoppas jag. om du inte tror att detta är ett april skämt nej det är det inte :) hahha dryg jag är men jag har tråkigt och lyssnar på When I'm Gone med Eminem, inte simple plan elin hahah :) elin mycket elin i detta inlägg. Men bara för att hon är en liten sån människa som får plats ... OKEJ ska inte vara dryg mer, men ring mig!( elin, inte ngn annan. Om du inte vill höra min vackra röst ofc!)

Love love love sex and sunshine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0