seg söndag



ashanti - the way that i love you, vi tar den om och om igen.

vaknade upp med nicole liggandes på golvet, idag är det ingen vacker sol som alla andra dagar. nej, de va en sån där pluggination in the nation dag för mig. tråkigt..men man kan ju inte plugga 10 timmar i sträck så jag tar en paus. lyssnar på musik & kollar bilder från gårdagen, mysigt :)  synd bara att min magjävel ska jävlas med mig  så jag fick nicole med mig hem. somnade ganska fort..vaknade fort likaså. men ikväll  vill mamma att ja kommer på hennes kör men kan inte för jag ska plugga & sen pallar jag inte..eller jag kasnke behöver åka bort lite. aa, får väl se vad som händer. imorgon är de back to school vilket vi inte ser framemot..inget ser jag framemot längre..piss. men men ska lägga in ytterliggare en låt till er i nästa inlägg om jag hittar den, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0