svik mig inte nu...

sitter här i min sköna säng i väntan på onsdagarnas höjdpunkt på 5an ; MYGGAN! :') så jeeevllaaa bäääest! & att tillägga något som jag kom på när jag åkte buss, det blir ingen av mina brudar imrogon.ne. alla ska dissa mig för derby hit o dit och nicolen ska in till stan.. emeloj kasnke ja får ta tag i eller så ska jag hem och bara ta det lugnt och andas & tänka..skulle kunna behövas.
är det bara jag som tycker att Sverige Pussas Och Kramas suger?! tillgjord humor så de är inte sant. usch, inte bra någon stans... inte äns björn. inte någon gång jag sett. så då är det ju inget. men nu kom kalle schulman. hjärttaaaatt <333 hah.. jaja.

Lite längre helg den här veckan! Fredag blir de kina med nicole och malin sen stan :) får se vilka som hänkar..men ja ska iaf handla något som jag behöver... är i behov av allt justnu & ja har bara 500 .. känner mig inte så lycklig.
Men jag är fortfarande bäst.

Myggan väntar på mig. & jag väntar på myggan. &jag ska gå och äta något nyttigt! god natt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0