the week ends :0

efter en ganska hetsig dag i skolan (?) drog jag och nicole hem till malin ensammaaaaa, haha du kan ju gissa vad vi gjorde. aa, åt mackor. Godengoden! sen kom malin hem och det vart full fart i huset! sen efter några timmar ska jag till stan o göra lite grejs, sen till täby ska jag ta mig, all alone! men ja fixade det det va ganska oskönt... helt ensam i sammanlagt 1 och en halv timme ja, jag va på ganska bra humör väl framme...där inne kör dom guitarr hero eller hur de stavas och wii och jag ville inte förlora mot mina käre småkusiner så jag stog över för att nästa gång har jasg ju förhoppningsvis kört!? hahah men imorgon göttt fölk e de tjejmässa i väsby = jag ska visa upp :) wow liksom, men de kommer väl inte va mer en elinemeliejulia som kollar... men de får man tåla för om ca 6 veckor är det dansuppvisning! yey! ser framemot!


meeeeeeeeeen denna helg kommer gå ut på mucho stuffffs... imorgon dans sen släkt träff (kul?njaaee....beror på) ska få träffa en ny släktmedlem, kussens kille! får se vad hon har för smak den sångfågeln(: sen blir de nog hem till nicole för att göra det vi ska men alla tjejerna kanske också e där vad vet jag?! söndag blir kolla p93 final i eriksdalshallen eller vad det är för dom lär ju gå vidare...sen ska j03l sova hos mig eller om vi ska sova vet jag inte hah eller jo det ska vi.. matilda<3sömn som vi alla kasnke redan vet. det är ett tecken, det är fredasg och jag tänker lägga mi snart. kom hem från kussarna för en timme sen typ tänkte lägga in en lite roligare film på övertrötta&överdoserad-med-socker hilda..men får väl bli ngn annan gång....men nu kallar Playahead.se att dom saknar mig. Ska väl besöka och se vad dom har att erbjuda mig! Mjauuuu kattennnn

image45
dom här jordgubbarna snaskade jag i mig..eller de kasnke inte va dom här...men några va de i(b)allefall

Kommentarer
Postat av: Anonym

iballefall hahahah

2008-04-18 @ 23:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0