vad gör jag här?!

borde egentligen plugga hjärnan ur mig eftersom det är spanska prov imorgon men jag ooorkar inte! har sovmorgon så ja kanske pluggal ite imrogon och på matten om nassenassen e lite generös (A)(A)(A) men iallfall kom hem från dansen nyss Ja jag är död....men skönt istllet för att gå från stationen så kom jossans bror typ å hämtade mig henne o saris, sköntskönt! sen va de bara in i duschen fort och ut fort, nu sitter jag här igen. Känner inget mer att skriva..men om du är bra på spanska kan du ju ringa :D nee nu lyssnar jag nicolens pa låt om och om igen har liksom "fastnat" där helt utan medvetande, skriver ju blog... You should make me love you (8) Sorglig låt vilket jag inte tycker om för jag är inte olycklig neeeeee ska byta press ..
..blev min egen press låt With You För Att Jag Älskar Den Mest In The Whole Jävla Fucking World! har gjort ett bra tag nu också... Men nu väntar jag på att mina fingrar ska sluta skriva, men de e ju förfran skoljoggen imorgon! hahahaah, OCH MELINA GOES FÄNGELSEMYNDIG, WATCH OUT! :O känns som att det snart blir lite straff här?! eller?! njaoo,,ska inte gå in för mycket på detaljer..detaljer e inte min grej. Men aja, känner mig redo att tagga. inte till sängen dock. till köket med spanska boken och pluggapluggaplugga spanska till midnatt om jag är vaken ska jag förmodligen vara först att säga grattis till melajnis :) aja nog om det och sånt.. Återkommer: Imorgon Förmodligen.
Drar med en dagens bara för att underhålla mig själv väldigt sysselsättande!

Dagens Klädsel: Något enkelt & vitt & jeans
Dagens Hår: Hängande längs mina vackra manshoulders
Dagens Smink: Hej min sminkväska!
Dagens person: Malin hasselhuhn <3
Dagens Att göra: dansa ? eller vad ska man skriva? vad jag borde eller vad jag gjorde? sug (ta det inte fel,bara ett uttryck jag använder i grymt fel sammanhang..)
Dagens bästa: VÄDRET!!!!!
Dagens grattis: angelica vadén (kalle kindstedt)
Dagens vill inte ha: hem mina föräldrar. Ni får gärna stanna i stan!
Dagens vill ha: Joel Joel Joel
Dagens diskussion: Myggan med dorna, MUFFINSMYS NÅGON!?
Dagens borde Just Nu: SLUTA SKRIVA, MÅSTE PLUGGA



I want you to know, with everything i wont let this go, these words are my heart and soul.
i hold on to this moment, you know. Cause i'd bleed my heart out to show that i wont let go




ska faktiskt sluta här... Sov Gott

Dröm om småkryp du mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0