vecka 17 kanske!

mjukstart på veckan! känns bra! efter en ganska långvarig helg så är det ny vecka gott folk, 4 dagar i skolan så det känns ... Bra! På fredag blir det också kina mat förhoppningsvis :) fan va sugen ja e nu! Meeeeenmåste ju vänta till fredag...men iaf idag va det Skola, efter en tidigare slut kl 1 såååå drog jag hem till sjuklingen själv, malin hassel och befann mig där ungefär 3 timmar! ja tiden går fort när man har Roligt! sen går ajg hem och äter kycklingsallad den va God eftersom jag gjorde den själv haha, sen skulle jag plugga spanska vilket inte verkar bli av... sen satte jag mig här. ska dra till dansen om sisådär 30 minuter.. men de går nog Fint!
men jag känner mig astrött just nu, vill bara lägga mig ner och sova tills jag vaknar igen!

if you ain't here i just can't breathe, there's no air

tänkte köra någon lista meeeeeeeeeeeeeeen de sket Jag i iallefalll...mjau på daj Hejdå nu ska jag gör aannat skit <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0