you're the air that i breath

Skönt med prao vecka! Iallafall när man inte har prao, haha nej jag gillar verkligen mitt place. Vaknar 9 tar tjugo över tio bussen möter melina på stationen och åker upp till stoppet för 3dje dagen på prao. "Jobbar" i 20 minuter, tar promenad på 20 minuter runt i affärer, hah sen får vi sluta.. liksom 40 minuter?! Lyckaa! Så vi tar tåget in till slussen och melina köper lite fina grejor, sen tillbaka och väl hemma sitter nicole<3 och väntar på mig. jag ville verkigen träffa den sötnosen:) hon drog hem och jag kollade på OC och snart ska jag iväg på dans. En otroligt skön dag! Men även om jag fick en skön natt så var jag tröttare än vanligt imorse.. knas. 11 timmar sov jag. najs!

Kör med en dagens som iiiiiingen sätt eller hört om... 8-)

Dagens klädsel: Jeans, t-shirt
Dagens hår: toffs
Dagens person: Melina & Nicole
Dagens saknad: Joel
Dagens borde: sluuuta med jag vet vad
Dagens låt: Backstreet Boys - Drowning (FINASTE)
Dagens händelse: privat (hah)
Dagens roligaste: Anders Larsson på mcdrive! (om de är sant..)
Dagens "snaraste": Dansdansdans!
Dagens vill ha: Helghelghelghelghelg
Dagens fundering: Hur i helvete kommer man till Hammarby Sjöstad?!
Dagens bästa: Sluta tidigt från prao. Tacka hans fru!
Dagens borde sluta med: smsa. Drygaste drygaste drygaste.....



försökte att låta bli, men jag kan inte...
Don't pretend you're sorry
you know you're not
You know you got the power to make me weak inside
And boy you leave me breathless
But it's ok
Cause you are my survival
Now hear me say...
I can't imagine life without your love
And even forever don't seem like long enough
'Cause everytime I breathe I take you in
And my heart beats again
Baby I can't help it
You keep me drowning in your love
Everytime I try to rise above
I'm swept away by love
Baby I can't help it
You keep me drowning in your love


tack för den ödslade tiden du la på mig :) eller min blogg egentligen..
DAGENS TIPS ÄR ATT LADDA HEM LÅTEN JAG SKREV OM I "DAGENS", DEN ÄR FINASTE LÅTEN. SPELAS OM OCH OM IGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0