080808

det här va ett tag sen märker jag! Herreminagudar va länge sen. aja förlåt anna men har inte pallat me att få mina fingrar skriva upp saker som jag gått igenom men visst kan ja de lite ett tag nu .. ja vad har jag har gjort jo vart i spanien med emleie Coolans Coolers och nu är de hemma som gäller till skolan den 20. och nu känns de ensamt här på amandas rum Ja hon e ju på scouterläger som jag skulle kalla det i icke-sverige och ja har hört att hon gråter dag in och dag ut i längtan efter mig. kan ju inte komma ner tyvärrr men du kanju alltid komma hem?! vill bråka lite!  nääärå när du kommer hem står jag på arlanda i väntan på dig sådeså! 

 vad ? den här posen funkar väl i spanien? inte ? ....


Amanda får jag låna den här?

TAAAAAAAAAAAAAACK SÅ MYCKET! *hånler*

Kommentarer
Postat av: AnnaStek

jag har väntat lääänge på ett inlägg från dig och äntligen fick jag det! TAAAAACK :D:D:D(L)(L)(L)

2008-08-10 @ 11:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0