here we are now -

- entertain us. we feel stupid, like potatoes.

Okej elin jag förstår inte varför men jag skriver pga Dig just nu...utmedskattar? vad är det liskom! men de sket jag i nu. nu ska det bloggas. 2 sms har jag fått. kommer inte kolla förns jag är klar. men om vi ska anteckna lite, skolan börjar då imorgon (nästa dygn Folks) och då blir det skola...ja det blir det ju det blir skola. som jag skrev innan. och jasg vet vad jag ska ha på mig! helt klart. det blir "#€Y&/(&€#(€#/WQ€R&EW/(R&W/R%WE/&#€€#&(/€&(/#"&#€/&€. fint va:) kommer sitta jätte bra med %#/€(#)€. och jag ska gå upp klockan *TIDIGT*för att hinna vakna och vakna till lite till så jag inte ser trött ut. hahah good luck matilda. nu ska det dygnas om inte gud vill annat. för då somnar jag inte förns tidigt imorgon kväll vilket blir jätte bra. men natten inatt verkar gå segt.. klockan är inte äns 2. shit folks. nu ska jag ut och powerwalka! återkommer.


för att läggga en POÄNG är min blogg som en ipod utan hörlurar. enligt Dornas.blogg.se är en blogg utan bilder som en ipod utan hörlurar. så..det blir namnet. en ipod utan hörlurar. thanks dornis

matilda du är så sjukt grym!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0