justefan!

har fan tagit hål i naveln! Nu vet ni. det är mycket fint faktiskt. mycket nöjd med detta. och jasg som skulle dygna...äsch jag har aldrig sagt det. ska sova snart. för det är så jävla tråkigt att sitta uppe själv... oj vad detta suger :P sjukt tråkigt. ska ta och ta min skönhetssömn som inte behövs men lite extra beauty skulle inte skada. lyssnar på min ipod som är tillbaka. har saknat den <3<3<3<3<3 men nu ska jag sova
... är hungirg. men jag skiter i hungerkänslan klockan är faktisktt 2 snart! Men imorgon, ärdet skola. har ju längtat hela lovet!

GOD NATTS SÖMN...idag såg vi en film tippsad av Julia Spellman. den var jättedålig:) hyr den. NAKEN. svensk film. jag apgarvar av mig byxorna! .....

den här låten har något att mena för mig för:
Mig själv: RUN THE SHOW - KAT DELUNA feat. någon.
passa jävligt bra kasnke ju. haaha slumpmässigt valde min ipod den. Good sence of öh..taste.

i'm that secret inside that you're keepin'

och nu; go'natt på riktigt alltså. kommer inte somna nu nu nu , men snart snart snart om man säger så. nästa sommarlov blir annorlunda. ellerhur? imrogon också. and the next day...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0