circus

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej Bloggen
idag har jag fått skakiga händer efter idrottens givande Boxning, ja slår hårt and you know it SUCKERS! Efter school begav sig jag och Dornis Amanis till stoppet för att införskaffa lite örongodis, Darin & Brittans nya skiva KÄNNS BRA för jag stöder brittan och dorna darin.. inga nerladdningar här inte Nej här har vi pengar!  Dunkar bara britney låtar i öronen på mig. Najs angelica de gillar du också!  Sen nu undrar jag... Varför Pluggar Inte Jag SPanska?
har prov imorgon och är feeeeettttt glad över det! Kommer ju å mvg. Visst. nej aldrig.

efter stoppets besök av oss begav jag mig till sollentuna och dansade lite revy...yeyyyiii amanda john & sebastian. trevliga killar och bruden såklart ;) lånade mig 5 kronor till toalett som jag inte äns kunde använda :S jävla sollentuna centrum är skyldig mig 5 kronor som ska vidare till amanda! screw yoouuuu. (använde bions toalett, bästa idag!)

Ochhhhh sen åkte jag hem. nu är jag här. Vad gör jag här ??!?!?!??! Gaaaaahh måste tagga









oh baby are you feeling guilty for what you did?
If you think you're hurting, you ain't seen nothing yet.
Was it really worth it?
Was she everything that you were looking for?
Feel like a man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0