Dan efter doppardan

Amanda här har du filmen så du kan njuta! Du sover antagligen nu, men det gör inte jag.
Jag gick nyss upp ur sängen och vi har nyss nästan ätit frulle, och här får du filmen....:P
förvänta dig inget roligt.
 

Julafton blev mysig med familj o släkt, mycket tårar drog till där. amanda vet väl varför. (inte för att hon bara åkt iväg alltså för er som inte fattar). personligen har inte någon människa gjort något sånt till mig, så även jag amanda, även jag fick tårar! ville bara krama om dig meeeeeen de gick ju inte...men nu kan du väl förvänta dig att din familj står på arlanda och väntar! jag älskar dig och nu saknar jag dig ännu mer...tyvärr hade jag din tröja lite smått på mig i kasnke 3 timmar sen böt jag.. men nu åter till annat =)

Idag är det somsagt dan efter doppardan och jag ska träffa Emelie och Malin =) Malin snart, emelisen sen. Alla fick nog nöjda klappar och jag fick en kamera och pengar, småsaker:) precis va ja ville ha. Ja är nöjd! Frågan är bara när mellandagsrea börjar!? Alla säger olika! Och det gör mig gaaaaaaaalen. Men imorgon kasnke, kasnke övermorgon. Vi får se. Men nu ska jag gå in på rummet och bädda sängen som kära Far min tjatat på. " Jag ser dig. " Jag vet att du ser mig pappa jag ser dig också...... Men vi lägger in en liten wish att amanda sover gott i den australienska sängen just nu.

You know you love me

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAHA SCHÖÖÖÖN !!

2008-12-25 @ 18:56:50
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAHA SCHÖÖÖÖN !!

2008-12-25 @ 18:57:25
Postat av: amanda

erkänn, det var 'todiefor' roligt!!

jag satt på planet och bara väääntade på att ni skulle öppna paketen.



men ändå, visst är jag gullig :)

loveulots

2008-12-26 @ 08:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0