Kryss-mas

hade skrivit ett sjuuuuuuuukt långt inlägg. men de försvann...och ilskan i mig steg så jag bara ville slå sönder glasrutan till vänster om mig, bara skaka av alla barr på julgranen framför mig och riva upp alla paket till höger. Men jag gör inte det, för jag håller min vrede inom mig -


här är amanda, linnea och deras nya kompis Johnny som dom träffade på glasskiosken nere i sydney om 4 dagar..
 spana in, värsta absen!

amanda åkte idag alltså. andas amanda de kommer gå bra utan mig! De har gått förrut, de kommer gå igen. Believe me Babääh. Här sitter jag och vill också åka till austarlien :(:(:( va på arlanda imorse , early bird ( klockan 5!!!!) och har inte kunnat somna om... har hunnit kolla camp rock, playa del sol 3 avsnitt (9,10,11) och duscha och hunnit skriva ett sjuuuuuuuukt långt inlägg, men de försvann... och ilskan i mig ... och ja, you know the rest.
Imorgon den 25 december måste ni spana in min blogg Because då ska tydligen någon film in på mig och moa när i öppnar ett paket... som vi får av amanda... amanda säger att de ska va sjukt roligt, jag har sjukt höga förväntningar amanda och om de inte når upp till de, ja förvänta dig f** inte att jag sitter på arlanda flygplats den 13 och väntar på dig. Never. Då är jag hemma och gör något som du verkligne inte förväntar dig...
Om 2 år dvs 2010 då ska jag och isabelle friberg anderssdotter åka upp till australienarna! Om de nu blir så för ja e taggad. isabelle tar jag med mig vare sig hon vill eller ej =)  och nu så ska jag skriva cv...snart...typ när jag vet hur man gör. kan isabelle skicka sitt cv? Skulle verkligen hjälpa mig på traven! Uppskattas!

detta är mandas lilla egna "gossipgirlmärsta"eller va man ska säga. ska alltså uppdatera henne om allt som händer i vårat hus och utanför märstas grindar. Får se var jag har att ge! kasnke en vildsint gnu springer spritt språngande naken längs huslängorna? Kasnke en hund vid namn Molly lär sig att sluta gnälla så fort hon står i halva trappan? man vet aldrig...tro mig man vet aldrig!

hey! Check this out!(klicka på bilden)

Nu kom moa. bäst att ja drar. Uppdaterar senare Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Andersdotter och maries också såklart

Klart vi ska dit :), jag har redan packat väskan! Mitt cv kan du få också :), Det blir en fin julklapp till dig från mig :D

2008-12-24 @ 22:51:32
URL: http://isablles.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra där isabelle! Ja ja började precis...hoppas ja inte glömmer något för iv flyger ju snart!

mycket snällt , bästa julklappen iår tror jag faktiskt! :D

2008-12-25 @ 13:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0