mellandagarnas rea

det är så sjuuuuuuuukt jobbigt att gå runt i stan. svettgina alltså man kan gå ett steg sen står man stilla i ca 1 minut, sen kan man gå ett steg till. uuusuccccchhhhh! Var idag på mellandagsrean med Malin och Madeleine, Emelie kom in senare. Hittade ett par jeans, 3 tröjjor en väska och hårfärg. Väldigt nöjd väldigt väldigt!


amanda vet duvad? vi är inte avundsjuka på dig. aldrig. vi vill inte också ha sol och 30 (ellermer) grader varmt. nä vi gillar sverige väder såhär års! Det har faktiskt snöat. På julafton! Najs va de. Men du måste hälsa Eva Johan och Adam, Linnea också såklart, och alla dina känguru vänner(?) Skulle uppskatta.
Kan ju lägga in lite kort som jag kan ta med min Kamera sen så du får se hur jag ser ut i mina nya byxor och mitt hår och ja min G-star tshirt sug på den du! hihihihiheheheh.

Nu ska vi äta hos mormor! DU kan ju GISSA vad vi ska äta! Lalalalalala

Godnatt och ajdö.

Kommentarer
Postat av: amandsa

nej vadå? vad ska ni äta? gröt? pannkakor?

2008-12-28 @ 13:32:39
Postat av: amandsa

nej vadå? vad ska ni äta? gröt? pannkakor?

2008-12-28 @ 13:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0