tomten? ge våran vackra s.k Pinbacke Snö I Mängder

Tänkte Bara Slänga In En Liten Söt Och Gullig Varning Till 
Elin Kostiainen Som Påstår Att Hon Är Så Jävla Grym På Längdskidor.


eeeeeeeeelin....vad gjorde jag för 2 år sen? vann jag över alla 13 personer som var i idre.. Gjorde jag? Jaha!
SÅ ELIN KOSKENKORVA, UPP TILL JÄVLA BEVIS!!!!!!!!! CAN. NOT. WAIT!





som ni märker, jag blev upprörd. ja det blev jag.
nu vill jag inget mer än ut i backen och åka nerför och uppför! och rakför..?
telemark maybe? eller va de heter. du ser ja kan ord!
och elin kan ju knappast göra det hela roligare...men fortfarande elin;
Upp Till Bevis Din Jävla Korv


Slash mat(seuppförkorven)ilda

Kommentarer
Postat av: elin

Jag antar utamaningen



akta dig jag är taggad!!

2008-12-06 @ 19:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0