tröttttt

har sovit ksanke 11 timmar och är fortfarande trött...jag brukar vanligtvis vakna tidig(vilket jag gjorde men fortsatte sova) och gå upp,men inte idag. men vaknade av ett samtal från hasselhöna och bara ville somna om, men icke.
NUuuuu ska ja äta frukost som jag har velat göra ett tag =)
pappa åkte idag någonstans bort till något åka längdskidor ställe. den du eliN! kasnke din familj också gör snart men aja..o han kommer hem på torsdag.. miss u papi!

och nu mår jag illa. Jaaaaa justeFRUKOST!
senare idag blir det kasnkekasnkekasnkekasnke vikingahallenför matchen om jag orkar vilket jag inte kommer göra...för nu e de bara 1 timme och en kvart kvar tills bussen skulle gå och de pallar ja inte med :P istället ska jag ta en timme senare buss för att åka vidare till sigtuna och se min kära vän melina gå luciatåg. Mysigt såhär på andra advent!

You took my heart out, kept it and well now, you're gone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0