alltid nattliga inlägg

eller inte ett nattlig, men snätt inpå nattlig kasnkeee...  känner mig för att sova men ändå inte pratar med elin i videosamtal det är mysigt :) måste dra snart till sängen och lägga mig den ligger klar å väntar på mig nu :) tyyyycker om attt det är LOV  :) men minus , elin är inte här. kommer sakna dig jaaaa <333

FIXADE PRAO IDAG!! PÅ nalleaffären på stoppet. bättre än ingenting, vilket är bra! :) Börjar kl 11, slutar väl  tidigt har jag hört. Schhööönttt :)

Felix. Va ju på ngt sätt tvungen att skriva in dig. Eller nej, du fick en plats iaf. varsegod, ta åt dig MEIZTER <3 :)

imorgon är det fredagf ska in tlll stoppet och kolla med eitchan sen hem och sova hos tjejen :) eller ska vi sova? haha..

Slaggtaajjmm,, slänger in en bild på systra mi och jag. Känns lite sådär, planerat spontant gjort.


BARA FÖR ATT JAG VID VISSA TILLFÄLLEN KAN SE RIKTIGT JÄVLA ROLIG OCH  FÖRJÄVLIG UT.. men ändå se bättre ut än amanda (satt den fel eller rätt??)

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En frång ros till dig och din seriösa blogg, ja jag läste sbmt idag. loveya gonna miss ya tooo

2008-02-21 @ 22:58:13
URL: http://elinko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0