ledig lördag

sitter i sängen och kollar mtv , har solat med emeloj och ska snart till vikinga för att se sexiga brudar spela handboll(?)
gååååååårdagen gick från tråkig till otråkig, satt hemma till 9 trodde det skulle vara "skönt" men nej fyfan. Elin och emelie skulle till coopran o handla godis så ja hänkade, sen hem till emelie med elin julia o ja:) fick min sena present som jag veeeeerkligen ville ha TACK BEBISAR <3 mjukisar med Dansare tryckt på röven. Hur länge har jag tjatat om sånna egentligen?!  

Hahaha superwoman 63 reklamen..har ju saknat den!

inget bättre för mig...så ska dragga o göra något spontant. (det blev ju nu planerat spontant, PDS SKÄMT!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0