Lista

Dagen har knappt börjat men jag har vart vakn 2½ timme! Så, listan kommer se följande ut efter dessa timmar;

Dagens humör: riktigt glad!
Dagens mående: bra :)
Dagens borde: ut och springa!
Dagens frisyr: toffs
Dagens klädsel:jeans, vit kofta grått linne. Kilklack skor
Dagens planer: Eurostop med brudarna, sen kör vi spontant!
Dagens materiella vill ha: PENGAR!
Dagens längtan: Sommarlov..spanien med emelie!
Dagens fundering: Varför jag har börjat äta godis igen, när jag lovat mig själv att inte göra det.. ?!
Dagens beroende: Musik!
Dagens tråkigaste: Amanda och mami drog till usa...men dom kommer hem med gåvor och jag har hela amandas garderob :)
Dagens låt: Britney Spears - Oooh Ooooh babyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0