livet utifrån mina ögon

solig dag idag!  Känns bra! Ikväll är det bio med emelie julia och nicole tror jag:) Jumper! (mahan can do it!) hoppas den är så bra som han sa!(:    igår va jag i kista med papi och moa, köpte ett linne och en kofta. Dagen innan det var jag i stan och köpte ett par skor! Keds som jag letat efter så länge :) Gud är visst på min sida these days!

För att Elin Ska bli lite gladare nu när hon är hemma(när hon läser, hon kmmer hem på måndag) så tänkte jag slänga in en bild på våran kärlek.     det här mina vänner, är kärlek! Kärlek som man aldirg växer ifrån.... glädjetårar så fort man hör..       "Helt plötsligt hatar jag potatis."  "It's too late man, he's gone."  "Det är du som är Ronja Rövardotter va!?"     "(8) EN DAG NÄR VINDARNA BÄR, EN DAG, STÅR DU OCH JAG HÄR! " men man får inte glömma, GRISFESTEN! Avsnitt 10 .. tror jag. Gott folk, se och ni kommer inte bli besvikna!
 image29


amanda o mami är i USA. Kommer hem lördag lunch(brunch?!^^) Får väl se vad dom har till mig dååå! Ymmi.
Nej, nu har jag bättre ting för mig. Som att sminka mig! puss!

Kommentarer
Postat av: Simon Tibell

PLAYA DEL SOL

2008-02-28 @ 14:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0