LOOOOV

äntligen lov! Känns bra , otroligt bra! Ikväll ska vi ut i kalla sverige, något spontant , om det inte blir planerat spontant dvs..... elin drog ju...känns lite tommare än vanligt, men sen kommer hon hem o har vart i fjällen å mysigt så hon känner sig nog en aning varmare välkommen hem sen (: det är mars då föfan! NAJJSS. 
malin är här, ska snart hem till henne och käka "något gott", kött blev det vilket e gött!
känner mig TRÖTT, måste äta och sova för att palla med natten. och imorgon, ja det blir frulle på donken kanske?! haha får se vart värdlen leder mig detta lov :) hoppas några bra vägar eller ngt... ska till kista o handla skor som är efterlängtat, känns bra! :) ska däremot klä på mig bättre kläder och så kasnke vi hörs väl hemma hos malin! eller hörs gör vi inte... aja suck.

ALLA <3 SPORTLOV, SOMMARLOV, PÅSKLOV...JA ALLA SORTERS LOV ÄLSKAR ALLA

inget mer att tillägga..synd. ska gååå och fylla magen me mat eller någe, och klä på mig ( sitter halvt naken om man ser det så )i min sköna säng som ja inte ivll lämna..menjamåste. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0