tröttsam dag

vaknade upp med malin bredvid mig, kom fram till att jag sov ju hos bruden :')  somnade kasnke vid 1 meen tydligen inte malin hon hade inte sovit ngt tack vare mig som tog uppp all plats..sary.
ja hatälskar carsten ........ bara så ni vet det. men hans lektioner blir man lite hömhöm på :) alltid kul på hömhöm humör med melina! sen blev det tråkigt ..kom på so "långförhöret" imorgon o va tvungen och läsa, och har inte läst färdigt än. men ja pallar inte bry mig de e ju inget prov! om en timme drar ja på dans, nu ska ja käka med ysterAmanda och mammaMamma som drar till Usa på måndag *avis* .. har hittat kläder som ja vill ha iaf *happyeyes*

på morongen va ja inte trött alls .. men det märks med dagens gång och nu skullle jag kunna lägga mig här på golvet och somna .... så trött är jag, fast tröttare.

måste tillägga att ja fick ett ganska roligt sms av elin! "Helt plötsligt hatar jag potatis." bara några få fattar nog... haha playa! älskaälskaälska

-matilda(ochnågonannan) + malin
AJ. INTRESSEPIL.
Sorry, va inte meningen att träffa dig.
Lugnt baby..... Hjärta -
har nog inte skrattat så mycket, på en morgon klockan kvart över 7 .. UNUSUAL!

tackochhej För mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

(ochnågonannan) whooooooooo :)

2008-02-20 @ 18:48:58
Postat av: malin

måste påpeka , det var tidigare än kvart över sju !! HUUUMOORRRRRRRRRRR

2008-02-20 @ 19:20:35
URL: http://malineitch.blogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0