bfgdsnfsj

med en trögvaknande morgonkula så vill ja bara Sova men det får jag Inte idag ska jag Sova på eken cup men innan ska jag Sova så jag slipper Sova där. IALLEFALL , JAG OCH JULIA SKA PACKA OSS FULLA OCH DRA TILL EKEN MED ETT 6MANNATÄLT DET SKA BLI JÄTTE SKÖNT. attt åka tåg med sovsäckar och hela köret. Oj vad detta blir händelserikt! har tåg&blåbuss beskrivning tack vare sl.se, thanx! Snart ska jag äta frulle sen skriva pack lista sen packa de som står på packlistan sen kontrollera att allt som stog på packlistan är med sen ska jag faktikst..packa ner det igen. & sen duscha. sen vid 4-5 drar vi väl.. om inte julia vill annat. de är ju min syn på saken liksom. min vinkel. men nu ska jag hoppa i taket lite, försäkringspapprerna till moppen har anlänt och jag kan köra den snarast! jag känner mig Happy med feta kursiva och understrukna bokstäver. yey! ja, jag är stabil att åka med. fråga bara denisew atp' mahahahah
Nej nu ska annat få ansträning av mina fingers. never make love to a bear. D.S (aaa tv in the middleofthenight can be..?)

& så kan man komma fram till att man slåss ibland...självförsvar. eller om de inte a självförsvar va de ngt annat jag ine kan ordet på :D men ni fattar..mina Smarta Bloggläsare, jag älskar er :O MEN HEJDÅ, bloggen keeps me doing this, not good.
ihateyou!   klockan är snart halv 12. det här är ekot.




eko eko eko eko eko...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0