elin? i am sending you an S.O.S

nu sitter jag i köket och kollar ut och har en bild jag kan beskriva med tusen ord och av dessa tusen ord väljer jag inget ord alls OBESKRIVLIGT liksom. sol-moln-sol-moln gå Och Dö SvenneWäder! ORKAR INTE, nsart blir det spanien och CHAUUU ja längtar. idag blir de chil sen ikväll de är en annan fråga... imorgon är det midsommar ska spenderas med familj och vänneroch sen r det helg sen och amanda till sakyntos (skrev som de låter) och jag t ill flytÅsen Sommarstuga. äntligen bort från Mörsta! ööööhh.. haha 8-)

Igår kollade jag emelie malin och nicole matchen i mitt vardagsrum. jag satt i korta soffan till vänster, nicole bredvid. emelie ensam i långa och malin i fotöljen. bara så du kan få in en bild! vi åt godis, jaa fölåt. sen gick tjejerna hem och jag kunde inte sova så ja satte mig och gjorde inget som helst nytta. imorgon kommer mer skvaller, för jag ska få höra lite ikväll om mitt såkallade EX..............men puss på dig!
knner mig skyldig att skriva vettigt också. så elin känner att hon.. aa inte är helt ute ur leken liksom.

Kommentarer
Postat av: Dorna

checka in min blogg och minns tillbaka!

2008-06-19 @ 21:35:09
URL: http://dornas.blogg.se/
Postat av: ELIN

Im feeling so special. Jag vill ocksa ha lite info om ditt ackelex om ja far saga sa :D En vecka kvar.. Shiiitt maste sola

2008-06-19 @ 22:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0