Finish it

Chulululu :D allt bra? ja med mig är det fina fisken.  inget mer att skriva än att NICOLOLOLO  FYLLER 14 IDAG GRATTIS BEBIISSSS <33333 åt kina med tjejerna - julia (och elin som är i ett ökänt land....okänt? ) sen gick vi ut med och gjorde ingen som helst nytta de va kallt o ja va seg sen går vi hem o lyssnar på jonas brothers <3<3<3<3 Hello  Beautiful goes the favourite eller något & Goodnight and goodbye, S.o.s & hold on Me Love All Of The Låtar <3333 me andra ord är the jonas brothers bäst funtar på å gå på konsert men näää ... nu skaja in på ansiktsboken & pläjähäd. LATER(angeliarösten)


Juste. snacka me angelica i telefonen idag. om jag blev rörd. jag har räddat ett liv gott folk. jag har räddat ett liv tack vare mina sanna kommentarer och mitt leende. om jag blev rörd. jag har räddat ett liv gott folk, jag har räddat ett liv.

mjää.. wtf.

Kommentarer
Postat av: Dorna

Jonas Brothers-When You Look Me In The Eyes

är kärlek <3

2008-06-23 @ 14:02:36
URL: http://dornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0