glada goda midsommarafton

ska firas i knivsta i år igen på fina dagen, sen bär det av till svampis där vi ska umgås.. jagmoa&jennie. MaaAlIIiin också ;) men framförallt äter jag godaste mackorna nu. med mildost. ja, det är godare än vd ja trodde. men ja är lite halvt seg så de blir en skön midsommar iår, igen. tudululul. och allt denna snack om "ackelex" (görnarravelinsomintekanskrivaåäö) nämen  han drev bara med mig .. jävla jävel:P vart fett lack. haha men sånt e livet:D elin? har du det bra? Kan förutse ditt svar. JAAAAAAAAAAAAAAAAA. men nu måste ja äta upp sen bege mig ner till duschen och skölja mig av mig lite smuts (?) och sen bli färdig för kl 2 begär det till knivsta. hoppas vädret håller i solen för annars FANIMIG läggerjag mig någon annanstans...
HA
HA
hA
HA
melina, gissa låten som blev på radio. WHEN THE MOOOOOOON IS IN THE 7TH HOUSE, AND JUPITER ALINES WITH MARCH...THEN PEAAAAAAACE WILL GUIDE THE PLANET, AND LOOOOOVE WILL STARE THE STARS! :D

Kommentarer
Postat av: u s fuciking aaaaa

Hej. Jag mar bra hur mar du? sa star de i mina dagbocker fran 2a klass. Mohahah. Men jag mar bra! jag mar jattebra.. 45 grader idag inte illa.



Miss ya

2008-06-21 @ 06:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0