Matilda har tat' en Break men är Tillbaka

ibland har man ju så kallad bloggtorka. vilket innebär att hjärnan har torkat ut på ideér och nu har jag bloggvätska eller något, en massa ideér?! haha nej, men ibland ärman bara rastlös. jaha, ni undrar vad som hänt mitt liv dom senaste dagarna?! Okeyyyy;

Slutat skolan dårå, sköna fisken! Sen nu ska jag luta mig tillbaka o känna att ja lever! haha elin har dragit till USA och vi  ser henens nylle strax efter jag också kommit hem från flytÅsen..sommarstugan ju. Om 5 veckor bär det av till spanien, det är snart framme Wiho! Sen nu är de snart midsommar alltså har inget mer o säga som e intressant :S jo vädret besviker mig. vädret Suger. Hejdå sverige,nu ska ja ut o powerwalka!

Kommentarer
Postat av: USA

Du skulle nog inte powerwalka, det sag bara bra ut :) miss yaaa

2008-06-18 @ 21:46:36
URL: http://elinko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0