MIDSOMMARDAGEN (!?)

igår somnade jag 5 och vaknade 12 och drog till väsby där inga affärer är öppna DUM SOM JAG ÄR, KLARt det inte är det det är fan midsommardagen. aja kom hem, åt kött och nu sitter jag här. harnyss pratat med emeli hon är på väg hem snart :D kuuul saknar att umgåsmed folk har vart död nästan hittills. igår va det midsommarafton nu är det midsommardasgen och snart ska ja in i duschen och fräscha upp mig :D känns bra. men ikväll blir det förmodligen en emelie kväll kanske plus lite julia :) WHO KNOWS ska höra av mig till henne lul. Nae.
måste lägga till att jag igår så Smekmånaden och Månadens Hunk blir då.......................


ashton kutcher. with no doubts. (?)

sen blev det lite pirat tittande, och jaa jag älskar den filmen så den får bli typ..månadens..saknade..film eller något:D


Såååå.. efter detta somnade jag gott. med vanliga bokstäver. nej nu beger jag mig till annan underhållning.
&bara så ni vet...i dont have
V I P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0