om 24 timmar har jag sommarlov

& har haft det i ett antal timmar. kasnke 4. eller 3. aja jävligt härliga timmar kommer det bli dådå! Efter en skoldag som började 9 och slutade 12 så är det skönt att va hemma och ta de lugnt som jag är så bra på! sitter här med far i mina ögon och vi ser ut som två datanördar! kasnke e för att vi e de ... :D han spelar spel på blip. i mina ögon. men nä han jobbar. jag skriver bloGg. funejj hunejj! har städat hela garderoben och fixat och donat så nu känner jag mig fri från stress och kan bara luta mig tillbaka och känna att jag lever , och gud vad jag älskar det. i looooove it.


Lyssnar på just nu : the way i are ( timbaland för Seg0s )

äter ostmacka. och ska nu ut i denna sköna sommarsol. nää ska först in på PLÄJJAHÄD o känna mig välkommen. men hoppas de smakar!


dagens fråga..
Vad är kamasutra?

Kommentarer
Postat av: Dorna

förlåt mamma för allt FEL jag gör!!!!!!!!

p.s.

det finns inget som heter kasnke. inte heller e utan det ska vara är. e & nä är bebisspråk?!

det kan aldrig vara punkt efter &/och!!!

bara för att du är min svenska lärare <3<3

2008-06-09 @ 14:37:38
URL: http://dornas.blogg.se/
Postat av: Dorna

förlåt mamma för allt FEL jag gör!!!



PS.

det finns inget ord som stavas kasnke.. inte heller något som heter e och nä..

dessutom så kan man ALDRIG sätta punkt efter &/och..

bara för att du är min svenska lärare <3<3

2008-06-09 @ 14:40:31
URL: http://dornas.blogg.se/
Postat av: Dorna

förlåt mamma för allt FEL jag gör!!!



PS.

det finns inget ord som stavas kasnke.. inte heller något som heter e och nä..

dessutom så kan man ALDRIG sätta punkt efter &/och..

bara för att du är min svenska lärare <3<3

2008-06-09 @ 14:41:19
URL: http://dornas.blogg.se/
Postat av: Dorna

ALLA LÄSARE (om det finns några):

jag måste tyvär skriva ett antal gånger för att matilda ska förstå! :)

2008-06-09 @ 14:43:33
URL: http://dornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0