watch your fingers boy, you might get burned

Äntligen Lämnar Jag GhettoMärsta! tack! Ska till somarstugan och kommer hem på lördag, lagom till elins hemkomst också. oj vad jag kommer ha mkt att berätta om Flytis! Shit , åka fyrhjuling med kussarna o grejer. avundsjukan stiger till det obestidliga. Men nu ska jag packa färdigt och vi får se om en trip till arlanda imorgon inflyger! vet inteom jag pallar bli klar ikväll. Hej då på ett tag, anna bli inte ledsen jagkommer tillbaka :)



On the coke side of life.

Kommentarer
Postat av: Stina Nyman

Kika in våran tävling du kan vinna en resecheck från travel link på 25000SEK!

2008-06-24 @ 00:23:14
URL: http://topnoveller.blogg.se/
Postat av: annna

tuuuuuurrrrr för mig att du kommer tillbaka! klarar mig inte utan dina blogginlägg hihi :)<333333

2008-06-25 @ 21:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0