"asså det är verkligen så!"

a dorna. det är verkligen så! jag är verkligen död! Efter en kväll eller dag på kista är man pretty död in the body så nu ska ja gosa ner mig ensam i min goda säng och få min skönhetssömn. Äntligen sömn på riktigt! Imorgon blir de glida runt i ingenting dag, alltså chillout och sen ska vi vidare till knivsta. Sitter fint imorgon...<3felix<3 kommer hem också, fick nyss reda på att det är vid 8-9 på kvällen.. inte inatt alltså. fel som fel, man får ha fel. men men...idag har vi lärt oss ett och annat. Ochjag har fyndat kläder i kista. Är dock däremot inte så "jag" att lägga in dom i bilder, men får jag tid....okej mamma. Men annars ska ja bara lägga mig ner och dra på någon rulle och njuta av mitt liv.





Nuuuu tar vi tag i saker och ting! Goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0