blaskfitta

High heels don't have to hurt. but they do anyway.. fuck alltså! HAR STÅTT I 2 TIMMAR PÅ ETT PODIE OCH VISAT KLÄDER! de va kulikul:D   men fyfan för mina fötter är döda & mina vader kommer inte må bra imorgon..tyvärr. Och jag är sjuk, lite grädde på moset där :) Imorgon blir det skärholmens centrum, hoppas på mer folk där än vad det var på stinsen. haha kul att psyka folket som blev skiträdda när dom såg; skyltdockorna rör på sig!!!!!!
men det va kul, trevligt folk. fina skor och fiiina kläder!

Jag och linnea hann käka lite på donken...har aldrig vart så gott förrut! hade väntat på det i 4 timmar Då folks Då har man väntat stående i kläder och skor och bara tänkt mat mat mat mat.... men sen fick jag det! och det tackar vi gud för.
nu ska jag fanimig sova, fan va skönt det ska bli. ska gå från skolan imorgon klockan 2, missar däför dansen...blir jag skolflicka på fredag då? Fuck it. men nu tackar jag för mig med bugning och allt vad man kan göra. ha deeet mysigt inatt!


Leona Lewis - I will be
probably the most meaningful song in the world.




...men jag är inte redo att ge upp riktigt än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0