du har så mycket mer än dom förstår

det städas i lägenheten och vi ska bege oss hem idag! lyckligt och tråkigt...vet inte hur ja ska känna :P mest tråkigt.. men en lycklig sak! När vi kommer upp jag och moa, så frågar moa camilla om hon har dödat en kackerlacka medans vi vart borta. va nej det har jag inte ? hahaha det ligger en död här.

DET HAR ALLTSÅ LEGAT EN DÖD KACKERLACKA I NÄRAN AV MIG VARJE DAG HÄR......DEN LIGGER PÅ RYGG HELT HJÄLPLÖS OCH TACKA GUD FÖR DET..... fy i helvete vad jag aldrig skulle klara av australien. enligt eva kryllar det av sådana där....tur att jaginte ska dit i jul!

idag gick strömmen. mitt i beck Pojken i glaskulan så dör all ström i huset....PANIIIIIIIK måste ju se klart alla filmer!!!! meeeeen nu är strömmen på som ni märker:) ska snart sätta på den när amanda kommer hem, hon införskaffar sig en ny frilla! Yey!  själv fanns det inte converse skorna ja ville ha ... kunde väl fatta det :P finns ingenstans.

äsch. vi åker vid 6 tror jag... men tänk på mig 19,35. Då ska planet lyfta. Men det lyfter nog tidigare, det är ryan air vi diskuterar om folks ... menmen think of meeeeeeeeeeeeeeeee (phantom of the opera)


tack och adjö. sverige snartiiiisss! Kalla sveriigeeee =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0