Fläskig eller flexibel? vadå?

Kom hem från dansen för ca 11 minuter sen gissar vi på. Har hunnit trycka ner 2 mackor och sätta mig framför den här burken! Rekord? Ikväll hoppas jag på final i tila 2, missade ju sist. Och innan ska jag duscha. Och läsa fysiken en gång. och läsa alla oregelbundna verb...blir lite efter. har ju sovmorgon imorgon också! Lyckos mig. Men något som inte är lyckos mig.... -_- hur mycket prov har inte jag på en skala från ett till tio från o med nu? Ska berätta för er hur det förmodligen ser ut... hur jag tror.

prov/läxor att göra Denna vecka; Torsdag Engelskaförhör, Fredag Fysikprov
prov/läxor v. 48; Matteprov Tisdag, SO inlämning Torsdag, Engelskaförhör Torsdag
prov/läxor v.49; Biologi prov Tisdag, Spanska prov Torsdag, Svenskaprov/förhör Tisdag, Engelskaförhör Torsdag
prov/läxor v.50; Engelska prov, torsdag(?) och det kommer nog mer!!!


Detta var så intressant, att ni får en liten bild på mig när jag var någonstans någongång...
Nåja, nu ska jag göra det jag ska!

None
Godnattttt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0