för vi lever i ett fritt land

Kemi provet idag gick nog bättre än vad jag trodde, så jag känner mig nog som ett VG där.. annars har janne gjort något fel. Vg är det jag ska ha! annars vet jag inte vad. Så nu ska jag plugga på engelskan, MVG i slutbetyg om det blir Mvg på oregelbundna verb provet...eivor do you love me? Sen mvg på fysiken för mvg i slutbetyg, liiite svårt där. tror inte de blir som väntat men ja, som jag lärt mig i mitt liv är ju allt oväntat. jag har nog slutat lite på folk nu. Ja, jag har en anledning. du också , jag har inte sagt något annat. Ser framemot helgen, har mycket on my mind. Mycket saker att göra också...fuck. allt bara fuckar ur nu ... men men ja lever så då e allt bra :) SKOLAN<3<3<3
är så jävla hungrig. ska nog springa och skjutsa hem mamma så de går lite fortare och sen kan jag få middag..sen ska ja på dansen,på söndag e de uppvisning... :P vill ni komma så 100 kronor för 1 timme ett råd ; SLÖSA INTE PÅ DET HÄR. kasnke kan lägga in en film på när ja äger scenen eller något... men de återstå att se. jaaa nu blev ni allt nyfikna va ;) ;) ;)

Dorna gav mig en tankeställare.
Är min blogg verkligen så tråkig? MEN GE MIG EN JÄVLA KAMERA DÅ DORNA, GÖR DET!!! vill ju hellre lägga in bilder på mig själv och dig än en jävla blomma, eller vadfan jag pratar om...meningslöst. Men på måndag har vi katarina på idrotten! Judo eller karate? ser framemot , har saknat den lilla gumman ! <3

NU ska jag antingen hjälpa mamma med maten eller plugga engelska. Får jag inte mvg, kan jag skylla på mamma då...!?

eller Engelskaböcker??

WHAT DO I BELIEVE IN?

Nåväl. Ska kolla min mobil. Fick nyss sms! Yey

Kommentarer
Postat av: dorna

ååååh, du lyssnade på mig matilda. jag känner mig tårögd! ;')

2008-11-19 @ 18:24:22
URL: http://dornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0