Har du öppnat fysikboken?

på 30 minuter hann jag byta byxor 3 gånger, tröja 3 gånger och fixa mig.. inte så mycket idag då. men fortfarnde, 30 minuter! det känns lite rekordaktigt?? jagsom brukar köra mjukis när de blir kort tid-till-fixning-på-morgonen. men inte idag, ja är redo för en förändring. Wellll done matilda, well done!
Medans amanda ser GG sitter jag här och försöker öppna fysikboken. men den är för tung!! mitt huvud orkar inte få in mer onödig fakta...blir det inte mvg kan jag bara skita i allt.. då FAKKA UR!!! Men mitt mvg på hemkunskapsprovet var oväntat, jag hoppade nästan upp och ner av lycka! Scccchhhööööönnntttt.
Idag blir det dans, igen. Sista gången, sen under jullovet blir jag väl en mindre version av anders larsson? och annat kön? nejnej då kommer ju sollentuna revyn till mig och jarnesjö(?) Undra vad vi har framför oss, ser framemot!
För er som inte vet, jag och en danskompis, Amanda,  ska vara med i Sollentuna Revyn (?) och dansa, vi blev frågade och svarade såklart Ja.  De ska vara något typ politiskt, för eller mot har jag ingen aning om. men vi ska dansa med en massa andra dancers så det blir nog kul! också när de är under lovet, så man håller igång liksom! jag som gick upp ett antal kilo när jag va borta i 1 vecka från dansen...och nu är det isåfall typ 6-7 veckor eller något liknande. Men vad skönt, då har jag något att underhålla mig med!


dansuppvisning i våras. Sexigaste kvinnan längst fram i mitten, nämligen
J A G


Tänkte fixa något att stoppa ner i magen. sist jag åt va de piroger på hkn idag, och det va första lektionen vi hade...men om jag blev mätt?!? Dorna likaså. Hon sitter nog hemma nu och äter på en dornaspecial.Och imorgon kan hon samtidigt kolla myggan. Jag lovar, imorgon får du den.

....om jag har öppnat fysikboken? nja inte än faktiskt.
Tänkte göra en macka och skaffa lite kraft, sen öppna. men först måste jag ju stänga av burken.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

dornas special is the shit jaaaaoooooooooo!

2008-11-21 @ 15:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0