If i were i boy..

sverige alltså Jag älskar vårat land! Njuter varje sekund. Nu kollar vi på EMA som alla andra gör och vii pluggar muusiiikk som ja borde göra.....ååh kan ingenting men måste plugga nu typ. sååå ... not so much talking. men imorgon blir de bio! Några från klassen ska se saw 5, WIIIE å pappa ska växla mina 135 euro till 1350 kronor så vi kan shoppa lite också:D min lycko dag. Ska spendera mycket tid på kista imorgon gäller att man har orken i kroppen! Nej nu ska vi plugga musica, kid rock på ema nu all summer long vem tänker vi på dorna VEM TÄNKER VI PÅ ????







































Svar för dom som inte visste. mimmi westermark :)
mer pepparkakesmak i munnen säger jag godnatt sverige

Kommentarer
Postat av: dd

nej, jag tänker på dig, matilda!!

2008-11-08 @ 14:46:42
URL: http://dornas.blogg.se/
Postat av: you know who

thats my song

2008-11-16 @ 14:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0