JÄVLA BANAN

jag säger fan det jar är fan allergisk (stavning???) mot bananer. och äpplen. och frukter över huvudtaget!! aaahhhhhhhh vill bara spy upp ett sandpapper som kan rispa sig mot gommen på mig. fan vad obehagligt detta omen är!! ska fan lägga ner allt nyttigt. det lönar sig ju inte..... shitt ska ja övergå till varm oboy på kvällarna och kvällsmacka va? va? ska jag det?? NEEEJJ ja ska fan sluta äta totalt. haha nej. jasg älskar mat. Mat kan jag leva på. På lördag får jag tacos ner körd i magen min! Hope i don't make the tacoremix...again. haha, grekiska gudinnor huh? jag behöver inte klä ut mig. Okej, till en grekisk dock - är ju svensk gudinna.

Vadå? Så ser jag på mig själv...och hur du ser på mig är en annan femma. =) haha

tänkte mig något vitt med lite guld och typ VÅFFLA håret...eller nja. ska nog bli sånna beachblondislockar som man ser folk ha ibland. sånna beachblondislockar på en brunett, yes my lord. Så ska de bli!
Och sen på söndag är det 2 månader tills jag fylller 16. 16? 2 år tills 18! GETTING THERE, I AM GETTING THERE.
Nåväl. Papi tycker jasg ska sova. Jag också. Måste sova, orka gå upp imorgon och imorgon har jag utvecklingssamtal. Sen efter skolan ska jag få in allt som har med kemi att göra i min hjärna. Ohgad - can't wait!!!!!! i will always love KEMIII..

Och jag vet vilket gymnasium det blir. Ni har läst det förrut och jag skriver det igen; Hör och häpna; S:t erik gymnasium.
Tack. Nu vet ni vad min framtid ska se ut som.. typ........... men nu ska jag se klart tila och sen ska jag somna med min ipod inproppad i öronen...eller inproppad i ett öra, har ju bara en hörlur? tack moa. tack.

YouSickFuck.
P.S I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0