Kapish

Skulle precis testa min ipod, och se om det gick att lägga in låtar. yes! ¨Äntligen är gud på min sida! har lagt in48 superdåliga låtar som ska dunkas imorgon :D behöver bara några hörlurar...sämst. Har no cash. Men dom cash jag har ska gå till, ja dorna, darin den 3 december. Ska fan börja ha nedräkning! ÅÅååååååå yeess snart smäller det.

Håller på att ladda ner, hör och häpna tjejer och killar, mammor och pappor; HIGH SCHOOL MUSICAL 3! 
4 minuter kvar. Sen, om det förhoppningsvis är bra kvalité ska ja tvinga amanda som kommer hem från coop snart attt kolla på den. Kännsb ra! Och nu missar jag i sanningens ögonblick...med linda rosing...fuck. men ja orkar inte nu :P Min ipod är viktigare. Vet bara inte vilka låtar ja ska lägga in...har dock lagt in melodifestivalen låtar som vi lyssnade på idagjag och moa haha nostalgi ...yey! sen har jag bara kollat tv sen 6 och vart i uppsala. har fått i men en hel subway macka och jag känner mig Fat så ska nog springa upp och  ner för trappan 3-4 gånger... får se om det händer på riktigt. Riktigt fort.

Men .. nu ska jag börja tänka på hur mitt cv ska se ut. Snart blir det ju arbete för mig. Eller vad gör man? gaaah.... måste ta tag i saker innan det är försent.. vilket jag allltid gör. Sånt jag är bra på! MEn för all del; God Söndags Kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0