Snöööööööööööööööö?!

imorse var det till min stora förvåning Mer snö än vad det var när jag somnade! det har fallit många vackra vita flingor under natten medans jag sov, var romantiskt va. och nu när jag pluggat SO/MATTE/ENGELSKA som en pluggis sen klockan halv 4 så har det fallit ännu mera flingor! Sakta men säkert växer det till stora snöhögar, och man kan inte gå ut utan att få snö på sig...på ett sätt älskar jag det. på ett sätt hatar jag det!

I skolan har jag inte direkt vart torr... flingorna har blivit kastade på mig och jag har kastats i dom :P Men är man lite förstörd, varför inte bli helt förstörd? De va kallt och skönt på samma gång.. men nu är det inte skönt direkt. haha har blivit Sjuk, så här perfekt till balen och modevisningen. dansuppvisningen på söndag också!...suck. hur ska detta sluta?! =P Men men, jag skiter i min sjukhet och pallrar mig till skolan ändå =) imorgon är det matteprov och engelskaförhör, idag hade vi svenskaprov. kändes bra, så ja hoppas de resulterar detsamma :) Ser andra avenyn tror jag att det är ... och har gjort klart mitt so arbete, Nästan. Ska måla imorgon sen ska jag lämna in den =D Yey. Scchhhööönntt !!



host host host. det känns Inte bra ..

Jag hade inget val...
..men det har du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0