Tisdag

vaknade upp kvart i sju och gick upp. Ja som brukar vara en typisk tröttmorgonmänniska men ickeicke! ja frös arslet av mig så ja gick upp å klunka i mig 2 stora glas varmt vatten. med en te påse i. och lite mjölk. och lite socker...satt bra! men inga mackor...vilket gav efter sig under dagen...men så lever jag. jag lever lite fuckat, därför lever jag. ACTION

Kvällens kvällsarbete blir Plugga Kemi tills imorgon. Satsar på mvg = vg och då blir de väl vg i slutbetyg. Skönt, vill inte ha det där fula G som jag hade förra året...det har förmodligen flyttats till Svenska....fuck. men mvg i engelska tar vi? ska vi slå vad? Får jag inte mvg i slutbetyg ska jag börja lägga ut dagens outfit.
Det kan hända om jag får en digitalkamera i julklapp. Återstå att se folks!

amanda jag lider med dig. hörde nyss om din hetsiga dag..i feel for you.
men min har inte vart den bästa av alla heller...och det sög ju lite =P (!)
Soppa till middag va? Och simpsons på tv. Gult och snart ska jag läsa läsa läsa. Måste tagga!


som alla andra hatobjekt gör just nu; tagga tagga tagga
jag taggar till annat. PLuGG. OCh LeVANdE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0