You were my survival

Låt den rätte komma in såg vi igår. en något annorlunda film men den va faktiskt helt okej iallfall tyckte jag =) Bra för svenska filmindustrin haha de va ganska chockande. men sen kom jag hem och såg ponysar och nu ligger jag här...ska snart åka någonstnas med emli tror ja hon ska köpa smink eller något, inget för mig för jag är pank. no-money.

ska snart städa upp på rummet också...ser förjävligt ut och kommer göra fram tills nästa helg så vi skiter i det :P nästa helg e de dansuppvisning. god ja e död.... nej, Nu ska vi fixa klart de sista .... Pusssss=)

Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan. Hoppas att du får en trevlig lördag!



Kika gärna in på min blogg, kommentarer och åsikter är alltid trevligt :)



/Maja

2008-11-15 @ 12:11:07
URL: http://knockmeoutagain.blogg.se/
Postat av: dorna

så bion blev av?? :)

var det bara du, marcus och joel eller var det fler??

2008-11-15 @ 17:06:56
URL: http://dornas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah jaja ;) jag marcus joel måns mimmi emelie elin julia ;)

2008-11-15 @ 17:20:24
Postat av: dorna

olalallaa teeny Weeny string bikini...

ni körde hårt dära ;)

matilda vad är det jag läser.................

inga pengar.... vad ska du då göra den 3 december????????????? :O:O:O:O

2008-11-15 @ 21:32:13
URL: http://dornas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha Du kan andas ut jag är pengar tills dess! De lugna puckar ;)

2008-11-16 @ 12:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0