ah-ah, de blir en krona till i svordomshinken!!!

Mycket att göra nu under höstlovet jag känner mig att det är skola halvt...idag gjorde jag klar en svenska uppsats och ska till kina och äta och vilka ser man Jo Alla lärare på ekillaskolan och det va ju lite school-feeling about it liksom. nu har jag packat färdigt lite, kollar MYGGAN och sitter nu i väntan på bättre tider. Moa sover och jag ska göra detsamma...fan vad skönt. på onsdag bär de av till malta, vilket ska bli REHAB :P haha skönt med subway all day long. ska bli najs!! nu för all del, ska jag göra annat. typ som sova och drömma om myggan...

inatt kära vänner...har aldrig haft en sån konstig dröm!!!?? kan berätta sen Hhaha..


muffin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0