"I like semenstew"

egentligen slutar jag nu. eller för några minuter sen, men jag har pluggat i stort sätt 3 timmar idag. känner mig ganska bra och är nöjd med min insats men ska satsa lite mer för snart är det dusch tv sen dans så måste börja igen! kan i hela pappret i fysik och min syster är pretty good att lära ut saker och ting. hoppas på de bästaa!!!! har ätit glass idag. och frukost =) gott och päron yoghurt eller hur de stavas åh fan ska ta lite nu :) och nu ska jag kissa för jag är så inihelvetet kissnödig. har vart ett bra tag. men tänkte bokstavligt skrivet Slänga in någon eller några bilder från dansen i helgen... ska ni få se alla och några! men tack o adjö =)



bild 1 yo con mi amiga Evelina bild 2 yo con mi bailar amigos!
ciaao!



..så sa Tina Nordström när hon skulle säga att hon tyckte om sjömansbiff. (Semen = Sperma)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0